GA12-N20 6V motor with gearbox with M4x55mm worm
Code: LA143058A LA143058B LA143058C LA143058D LA143058E LA143058F Choose variantFree Shipping
From 100 EUR
30 Days to Return
For Registered
30 Days to Return
For Registered Customers
Free Shipping
For orders from 100 EUR
Customer Care
We handle complaints within 5 days
Quick dispatch
Within 24 hours
Related products
Product detailed description
GA12-N20 6V motor with gearbox with M4x55mm worm
DC motor with metal gearbox and 55mm worm
Specifications:
Metal gearbox | YES |
Power | DC 6V |
rpm | 60-1000 |
Engine dimensions | 25x13mm |
Torque | 0.24kg/cm |
The length of the auger | 55mm |
Screw the auger | M4 |
Included in delivery:
- 1pc GA12-N20 6V motor with gearbox with M4x55mm worm
Remark:
- This product is not a standalone functional unit and may require professional installation.
- Product images are for illustration purposes only and may sometimes differ from the actual appearance of the item. However, this does not change its basic properties.
Additional parameters
Category: | DC & Stepper Motors |
---|---|
Warranty: | 2 years |
5,0
1 rating
Add a rating
5
4
3
2
1
5
JŠ
Josef Šafrata
Spokojen nadmíru, žasnu nad provedením, vyrobit tak miniaturní ozubená kola je velké umění.
Vůbec - výroba převodovky je na úrovni hodinářské práce.
Děkuji za vše.
JE
Stoupání závitu
Jan Ezr
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké stoupání závitů?? Či je hrubé stoupání (M4x0,7), nebo jemné stoupání (M4x0,5).
Díky za odpověď.
Reply
Reply
MF
Stoupání závitu
Martin Frajdl
Dobrý den, podle platných strojírenských norem je označení závitu bez udání stoupání bráno jako závit se základním stoupáním. V tomto případě to tedy bude M4x0,7mm. Podrobnosti naleznete případně ve strojírenských tabulkách.
M
GA12-N20 6V motor s převodovkou se šnekem M4x55mm
Martin
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je možné připojit tento motor na baterii LiPo 2S (tedy dvoučlánkovou 7,4V)? Přežije to motor?
Reply
Reply
MF
GA12-N20 6V motor s převodovkou se šnekem M4x55mm
Martin Frajdl
Dobrý den, to by neměl být nějak zásadní problém. Jen je potřeba kontrolovat teplotu motoru a kdyby se neúměrně zahříval, tak by bylo nutné použít nižší napětí.